Regulamin
Muzeum Obrony Wybrzeża w Świnoujściu
REGULAMIN ZAKUPU BILETÓW DOSTĘPNYCH W SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ MUZEUM OBRONY WYBRZEŻA W ŚWINOUJŚCIU
§1
Postanowienia Ogólne
- „Regulamin zakupu biletów dostępnych w sprzedaży internetowej” (zwany dalej „Regulaminem”) dotyczy zakupu biletów dostępnych w sprzedaży internetowej i wydarzenia organizowane w Muzeum Obrony Wybrzeża Fort Gerharda, mieszczącym się przy ul. Ku Morzu 5, 72-602 Świnoujście, Podziemne miasto na Wyspie Wolin ul. Wolińska 10, 72-602 Świnoujście, oraz Fort Spitzberg – Ostróg w Srebrnej Górze. Osobą sprzedającą na stronie jest podmiot: Muzeum Obrony Wybrzeża w Świnoujściu Piotr Piwowarczyk Fort Gerharda, Podziemne Miasto NIP : 9570680918
- Zakup biletów dostępnych w sprzedaży internetowej dotyczy wejcia do muzeum.
- Zakup biletów do Muzeów możliwy jest na stronie internetowej pod adresem http://muzeum.swinoujscie.pl/, www.fort-gerharda.pl, www.podzieme-miasto.pl, www.spitzberg.pl, wyłącznie po zaakceptowaniu Regulaminu oraz dokonaniu rejestracji.
- Zakup biletów dostępnych w sprzedaży internetowej jest możliwy w przypadku:
- realizacji przez bank osoby dokonującej zakupu biletów dostępnych w sprzedaży internetowej płatności.
- dostępności wolnych miejsc.
- PayPro SA (PayPro) jest Podmiotem świadczącym Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
- Serwis Przelewy24 (Serwis) – internetowy serwis usługowy, pośredniczącym w przekazywaniu płatności pomiędzy Płatnikiem i Akceptantem.
Kupujący, w celu internetowego zakupu biletów, o których mowa w Regulaminie, musi posiadać infrastrukturę techniczną i system informatyczny pozwalający na korzystanie z zasobów Internetu, konta e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW. Zaleca się stosowanie najbardziej aktualnej wersji jednej z następujących przeglądarek, z włączoną opcją „cookies” (obsługa plików cookies), Java Script i SSL: Microsoft Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome.
Usługa płatności elektronicznej za bilety realizowana jest nieodpłatnie.
§2
Zakup biletów w sprzedaży internetowej
- Przy internetowym zakupie biletów należy dokonać wyboru muzeum, dnia, przedziału czasowego wejścia oraz rodzaju biletu.
- Opłata za zakup biletów dostępnych w sprzedaży internetowej dokonywana jest za pośrednictwem systemu PayPro, w wysokości odpowiadającej pełnej kwocie wartości biletów, po uprzedniej rejestracji.
- Przed dokonaniem płatności należy na stronach sprawdzić, czy system obsługuje bank, z którego będzie wykonywana transakcja zapłaty.
- W celu skutecznego zakończenia zakupu biletów dostępnych w sprzedaży internetowej, należy w ciągu 3 minut od chwili wybrania biletów dokonać płatności w ramach jednej sesji internetowej.
- W przypadku wystąpienia błędów systemu, po upływie czasu przeznaczonego na zakup biletów, anulowania lub odrzucenia płatności, jak również jej potwierdzenia należy postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się w serwisie zakupu biletów dostępnych w sprzedaży internetowej lub w wygenerowanych automatycznie mailach.
- W ciągu 24 godzin od chwili zakończenia zakupu zgodnie z ustępem powyższym, system wyśle na podany adres skrzynki pocztowej wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakupu. Zakupione bilety generują się w profilu kupującego, w zakładce „Koszyk”. Należy je pobrać i wydrukować lub zapisać na umożliwiającym wyświetlenie pliku urządzeniu mobilnym w celu okazania w punkcie kontrolnym.
- Bilety zakupione w systemie sprzedaży internetowej należy okazać przy kasie Muzeum.
- Przy zakupie internetowych biletów ulgowych posiadacz takiego biletu jest zobowiązany do posiadania dokumentu uprawniającego do ulgi i okazania go przed wejściem na do Muzeum.
- W przypadku dokonania zakupu biletu dostępnego w sprzedaży internetowej niezgodnie z wymogami stawianymi w regulaminie danego wydarzenia (np. niezgodnie z limitem wieku), nie przysługuje zwrot pieniędzy za dokonany zakup.
- Fakturę za bilety zakupione w sprzedaży internetowej można uzyskać w kasach biletowych Muzeum.
- Brak możliwości odstąpienia od umowy po dokonaniu płatności.
- Reklamacje należy zgłaszać na adres: agata.kucharska@spitzberg.pl. Termin rozpatrzenia wniosku reklamacyjnego to 14 dni.
§3
Rezerwacje biletów
- Rezerwacje biletów do Muzeum dla osób indywidualnych są możliwe poprzez system rezerwacyjny na stronie internetowej wyłącznie po zaakceptowaniu Regulaminu oraz dokonaniu rejestracji.
- Na jeden przedział godzinowy można zarezerwować maksymalnie 25 biletów.
- Rezerwacji można dokonać najpóźniej na 3 dni przed terminem zwiedzania.
- Rezerwację należy opłacić w terminie do 14 dni od jej dokonania. Brak opłacenia rezerwacji w terminie powoduje jej automatyczne anulowanie.
- W celu zakupu zarezerwowanych biletów należy zalogować się ponownie w sklepie i w zakładce „koszyk” dokonać płatności, zgodnie z dostępnymi formami płatności elektronicznych.
§4
Ochrona danych osobowych
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016):
- administratorem danych osobowych jest Muzeum Obrony Wybrzeża Fort Gerharda, mieszczącym się przy ul. Ku Morzu 5, 72-602 Świnoujście
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych,
- dane osobowe przetwarzane będą w celu umożliwienia korzystania z zasobów Muzeum Obrony Wybrzeża Fort Gerharda, mieszczącym się przy ul. Ku Morzu 5, 72-602 Świnoujście- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
- odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa ,
- dane osobowe przechowywane będą przez okres zgodny z odnośnymi przepisami prawa,
- użytkownicy posiadają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych zgodnie z art.13 RODO,
- użytkownicy posiadają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi.
§5
Postanowienia końcowe
- Zakup biletów w sprzedaży internetowej stanowi akcepcję niniejszego Regulaminu.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Muzeum http://muzeum.swinoujscie.pl/ i w kasach biletowych
- Muzeum zastrzega sobie prawo zmian niniejszego Regulaminu.
- Uwagi, skargi i wnioski można zgłaszać w punkcie informacyjnym Muzeum lub wysyłając wiadomość na adres mailowy kucharskaagata7@gmail.pl